niedziela, 13 września 2015

To co lubię #1 Polskie morze

Uwielbiam podróżować, nie wyjeżdżam jednak za granicę, bo mamy przecież taką piękną Polskę: góry (choć nie najwyższe), morze (choć nie najcieplejsze), jeziora, lasy. Ja w tym roku wybrałam się nad Morze Bałtyckie, nad nasze piękne polskie morze, do miasta Międzyzdrojów w zachodniopomorskim. Ja opalać się i kąpać zbytnio nie lubię więc pogoda była dla mnie w sam raz, ale pierwsze co zrobiłam, gdy dojechałam na miejsce, to pobiegłam na brzeg plaży i zamoczyłam nogi w wodzie. Dużo chodziłam po tym mieście. Byłam w Gabinecie Figur Woskowych, dużo znanych bohaterów tam jest i Piraci z Karaibów i Shrek i Fiona, długo by tak wymieniać. Odwiedziłam również Park Linowy, była to moja pierwsza wizyta w takim miejscu, ale na pewno kiedyś je jeszcze odwiedzę tylko, że w innym mieście. Oczywiście byłam na molo, strasznie wtedy wiało, że aż piracki statek odwołał wszystkie kursy. Widziałam także odciśnięte dłonie gwiazd, czyli Promenadę Gwiazd. Ogólnie wyjazdu nigdy nie zapomnę, no i oczywiście ten klimat nadmorski, te pyszne lody, gofry, wiele smażalni ryb nigdy mi się nie znudzę. A tu jest kilka fotek z wyjazdu: 





Koniecznie komentujcie czy wolicie jeździć za granicę, czy wybieracie Polskę, jak już nasz kraj to wolicie morze czy góry.


7 komentarzy:

  1. Polskie morze jest takie piękne. Niektórzy nie doceniają tego co mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zdarzają się osoby co tak dużo zwiedziły za granicą, a np. w Warszawie, Gdańsku czy Krakowie to nie był. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. O, tak, w Polsce jest wiele pięknych, często niedocenianych miejsc. Świetnie, że jesteś zadowolona z wyjazdu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahhh, Międzyzdroje... wspomnienia wracają ;) Mimo, że nie przepadam za polskim morzem (te zabójcze temperatury...) to Międzyzdroje wywarły na mnie jak najbardziej pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie te zabójcze temperatury ;). Pozdrawiam

      Usuń